even wat testen hier

 José, els en Ben van de inpak

Ismet en Sardha (volgens mij nog steeds vrienden)

José, Drissia en Dilek

dame van de KLM... hier moet iemand even helpen voor de naam

Marja Zwetsloot

Ben 'geen paniek'


Sardha

Marcia

Ankie, Jaques, Danielle



Mieke, Eloy

Geert, Louis


Romeo, Sardha, Hennie

Cor, Mark (TD) 

Marianne (vrouw van oprichter Fons)



dit had zomaar een stel kunnen zijn, maar Margreth kiest voor Theo (geen probleem en beter)

nu moet ik even zoeken wie dit ook weer is

Bert van de keuken

Yvonne, Mohammed, Urmi... veel mee gewerkt

Maggie en Urmi... leuk!

Marianne Timmers van het kruidenmagazijn, maar dat was ooit de KLM-cateringservices

Drissia uit Marokko en vond het leuk

Yvonne

dit had ook een stel kunnen zijn, maar dat zou hooguit 'vreemd' zijn (hangt niet van mij af) 






Marcia... ze heeft een tijdje op Kaageiland gewoond en moest haar een keer thuisbrengen, maar verder dan het pont kwam het niet 

dit is Jadico/Solina op de werkvloer (KCS-gedeelte)

Hugo, Esther... mensen van de kwaliteitsdienst hoewel Hugo te boek stond/staat als met een duur woord levensmiddelentechnoloog en daar zijn er niet veel van
Richard (bandleider assemblage), Barbara (hoofd H&R)... H&R = Human Resources en dat was voorheen 'personeelszaken'


Martin van Butzelaar (hoofd productie), Joop Modderkolk (manager inkoop), Rinus Minkjan (manager vestiging Canada als ik me niet vergis 

Joost van Grieken (hoofd assemblage)



Margreth, Ankie, Hulya (assemblage)

Hulya, Marcia Rodrigues

Mohammed, Hulya (Mohammed was één van de beste krachten op de vloer, zonder anderen te kort te doen)

Annet

plezier deze twee zo te zien... Romeo en Sar

Buffet

Wim Broeze (mijn chef bij Ruiten Troef Conserven Roelofaerendsveen van 1985 tot 1987)... Wim was verantwoordelijk voor het eerste schaaltje op de Mondinilijn voor AH... dame rechts Vivian... geprobeerd te versieren, maar als dat niet lukt geen probleem

Hennie

de 'wandelgangen' op de 'vloer

Co en Gerard van Ontvangst Goederen


Patrick van de Civiele Dienst, maar dat werd later uitbesteed aan Zafer

Paula (KD) en PatrickJaques 

Jacques, Hulya

Alex (logistiek, maar later net als ik overal en nergens)

Danielle (kantine = ook belangrijk), Elizabeth (assemblage)

buffet

Severino Silva (inpak), dame rechts kan ik even niet thuisbrengen (dat moet dan het oude-KLM-deel zijn, want voor de rest ken ik iedereen)

Alex Vergers (oud floormanager), Fred van Westerop (bedrijfsbureau)

Rafi Raman (bandleider assemblage)

Veronica Albers (KLM/assemblage) leuk dat ze er nog was want ze was al enige tijd ziek en overleed kort hierna

top!


Gina (receptie... moet ik nog bellen)

Veronica was een meesterkok uit Indonesie, maar dat is iets anders dan een industriekok




















Paul (kok), man van Annet en die twee hebben elkaar dus bij Delta leren kennen 

Martha (KLM)

muur? nee, boven het 'kraaiennest' en was o.a. het assemblagekantoor



Fons (directeur/oprichter)

Mimoun (links bandleider assemblage en dat ben ik ook geweest, maar terecht vervangen) 









Els









Juliana... ken ik al van mijn begin (maart 1992)



Karin, Veronica


Conny

Maggie, Louis (chef keuken)

?... ik deed van alles nog wat bij dit bedrijf... noem het maar de ? van het bedrijf en ? staat voor een oud beroep

? Corona?


Ankie, Fons... Ankie deed lange tijd het pasteurgedeelte van de koelverse maaltijden





dame links (Dilek) en heer (Ismet) hebben elkaar ook ontmoet bij dit bedrijf



Wilfredo (bandleider assemblage)... later nog als collega bij McCain Foods Hoofddorp)



links Bert Nordman... ooit mijn 'chef' op de etiketteerafdeling, maar later collega bij 'logistiek'








dit soort foto's probeer ik nu te uploaden, maar het bestand is te groot


Trees, Wim

Jadico specerijen

bulkmagazijn met Silva

hier wordt voedsel geproduceerd met olie, azijn, tomatenpuree, etc.



? assemblagedeel in 2011 buiten gebruik, maar heb van Romeo begrepen dat dat nu anders is


Wim Broeze (hoofd assemblage 1992)





Ankie (bel ik binnenkort)



Annet, Dilek... ik had nog nooit met dames gewerkt vóór maart 1992... veel geleerd (ja echt!)



Ingmar (TD), Hennie (heeft mij ooit ingewerkt op de assemblage)

Els neemt een shot (prima


 

Reacties

Populaire posts van deze blog